Jakla idiot..

Jag har haft sa himla kul ikvall. Allt ar varit helt perfekt..Tills jag upptackte att bade kamera och mobil inte fanns i vaskan..Nan har stuckit ner sin aclikga hand i MIN vaska och tagit MINA saker...FAN vad ledsen jag ar nu..

Tog taxin hem pa en gang...TUR jag hade kort och pengar kvar..

Jakla idiot..Jag hatar dig som har tagit mina saker..Hoppas du ar nojd med en rosa kamera..fan..

Jag har ens aldrig tappat bort ngt sant..Och nu har jag inte heller gjort det..Ngn har tagit de av mig..ahhhhh..

Och jag aker hem om tva timmar...Utan telefon..Mamma..Hur ska vi ringa?? Jag forsoker ringa dig pa ngt satt om var och na du ska hamta mig...

Puss sara..

Kommentarer
Postat av: Emma

Det va därför jag inte kunde ringa dej! Har ringt för att se om du kom upp och för att säga hej då! Fy faaan va hemskt! Tur att du hade pengarna kvar! Ha de såå skönt hemma! Ps pengarna har kommit in på kontot nu... Vi hörs när jag kommer hem så för jag över pengar till dej! Hur ska jag klara mej utan dej???? Hmmm puss puss puss puss

Postat av: Bror

Surt sa Räven, när han åt dom halvröda bären. Tråkigt, men sånt som händer. Jag trodde spanjorer va snälla :(



Nu åker jag och fader till London, vi ses på måndag. Ta hand om mamá, hon är sjuk.

2008-12-19 @ 12:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback