Jag utvecklas..

Vet ni vad som har hant?? Eller vad jag har upptackt??

Joooo. En visdomstand borjar komma fram i min mun, langst in dar den ska vara tror jag. Jag ar overlycklig trodde aldrig jag skulle fa ngra sana tander haha. Men undra hur lange till jag kmr vara glad,nar far man jatteont?

Tank om jag far akutont i natt,da maste jag aka till doktorn och hur forklarar man ordet visdomstand? Fast chansen ar nog inte saaa stor plus att det kanske inte gor saaa ont sa att jag maste till akuten=)

Men jag har bara fatt en hittils, blir ju lite konstigt,vill ha tva sa att det ser jamnt ut. Inte for att de syns,men tandlakaren ser ju iallafall!!

Jag ar inte na trott alls idag.

Kylen ar halvtom..Men ett litet dilemma..Jag vill ju inte kopa pa mig en massa nu nar jag aker hem snart..Sa da kanske jag ar forlaten om jag ater ute lite den har veckan,va bra=) Nej men jag har faktiskt tva matlador och en carbonara pa burk ocksa.

Pa fredag aker jag heeeeem,nedrakning.

Sager godnatt nu (men tro inte att jag ska sova an) !

Kommentarer
Postat av: Emma

Faaan va tråkigt du har haft idag.. Många inlägg å letat lägenheter... hmm.. Vissa var ju intressanta.. vann inte bowlingen, kom sist.. skyller på för stora skor.. inte vann jag biljarden heller.. ja skyller på min lagkompis.. hehehe.. Vi ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback