Jag trodde..

nastan jag skulle slippa projekt nasta termin. Men inte daaaa!! Sa nu far vi skriva projektbeskrivning och sant imorgon efter skolan. Varfor ska vi gora projektet for? Man haller pa med det hela nasta termin..Och det ska presenteras for en jury och gruppen ska ha kostym. Jag ar ju bara pa intercambio och kmr inte ens fa ngn master fast jag gar klart ett helt masterprogram. Men okej..Okej.

Nu sitter jag har igen..Haha..Jag akn verkligen inte halla mig borta...

Haller pa och tvattar ocksa..Nu igen.. Nu forstar jag varfor mina kalder var dyngsura efter forra tvatten, hade "utan centrifug"..Smart...Men nu ska de nog inte droppa om kladerna nar jag tar ut allt ur maskinen=)

Nu ska jag lasa!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Slipper gör man aldrig.. Vi kommer få spö av vår koordinator imorgon.. De va fem fem i varje grupp förut men nu har tydligen en från min grupp hoppat över till den andra och vi får inte vara sex i en grupp..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback