Hejda Corcega..

Ikvall 21.30 gar mitt lilla flyttlass tva gator bort, narmare bestamt Enriques catalanes eller vad gatan heter.

Nar jag kom hem uppgiven och arg igar ringde det i telen och jag gick de tva kvarteren for att kolla pa lagenheten runt tio pa kvallen. En kvinna runt 40 som bor dar och en student fran Tyskland. Rummet hade sang, garderob och skrvbord,allt jag behover faktiskt.. Plus att damen verkade vara snall.

Hoppas det blir bra..Om inte sa ar det ju bara att flytta igen..Blir iallafall skoooont att komma harifran!!! Var med gladje jag berattade for agaren att jag flyttar imorn. Han sag ocksa glad ut. Jag har varit lite frack och inye betalat ngn hyra for december..Han har inte fragat om den heller.. BRA!!

Trissst att jag o emma inte hittade ngn tvaa.Det verkar svart..Och fyror med..Men treor finns det gott om..Med HOGA depositioner ocksa.. Jaja men det har blir bra tror jag.

Hoppade over skolan idag..For trodde vi skulle pa visning..Men den blev installd. Dessutom hade jag inte last ngnting infor dagens lektion.. Ska dit efter dem slutar o ha gruppmote iallafall.

-gruppmote
-skriv ut text till presentation
-kop USB
-fa csn-lappen paskriven
-kop kuvert och frimarke
-packa och flytta

Och imornbitti aker vi till Collbató med skolan, ska bli rolgigt tycker jag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att det ordnade sig med bostad och hoppas du kommer att trivas.

Här regnar det bara....

Kram//Mamma

2008-12-02 @ 18:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback