Hej hopp..

kaffekopp....

Det regnar jattemycket ute nu, later det som iallafall. Jag har skruvat upp elementet pa 35 grader sa jag mar bra har i mitt lilla rum.

Jag har trakigt..Borde inte ha det egentliegn for BORDE ha saker att gora. Men mmmm. Jag kollar pa lagenheter.. Igar hittade jag ett gang 2or..Men de svarar inte nar Emma ringer..Och nej,jag vantrivs inte i den har lagenheten,den e ganska mysig..Men tycker bara inte det ar jattefrascht att hon roker inne som jag sagt. Tillochmed pa toan,det ligger fimpar i handfatet haha...

Sen sag jag en etta alldeles nyss ocksa som inte var alltfor dyr, 700 mer an vad jag betalar nu...Men den kanske ligger lite for langt bort? Ska kolla kartan..

Jag uppdaterar nog snart igen denna trakiga mandag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback