Hej alla glada..

Provet idag gick bra! Vi rattade det efter lektionen,de va ju antingen ratt eller fel sa gick fort att ratta. Skont att det ar avklarat iallafall.

Efterat kopte vi baguetter pa Dinos och gick tillbaks till skolan. Jobbade med presentationen..Segt..Vissa gjorde annat..Hmm.. Men okej, blev iallafall klara alldeles nyss. Sa nu ska jag hem och plugga vidare infor morgondagens prov. Jag ar ganska trott pa lasandet nu.

Presentationen imorn ar pa 40 minuter..Vi ar sex grupper men bara en av grupperna ska presentera. Alla har forberett sig infor detta alltsa.. Far se val om man har tur eller otur :)...

Luis sa att det ar utgang som galler i helgen. Hade ju en till helg utan fest i hjarnan. Men EN dag gar val alltid att klamma in ..Speciellt om de e Ribelinos,vill ju sa garna se det.

Puss nu ska jag hem!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du Sara, det är större chans att man slipper redovisa... Jag ska se till att du inte går ut om du verkligen inte har tid.. Jag har ju som sagt lovat att jag ska rasta dej en kväll om du har tråkigt.. Men ribelinos låter ju skoj.. Kan nog tänka mej att gå ut två kvällar i helgen... Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback