Godnatt..

onskar SORAN.

For det ar sa jag heter har. Ingen fattar om jag sager Sara som det uttalas i Sverige, da sager det alltid Soran? fragande och jag maste upprepa och betona forsta A:et.

De undrade ocksa varfor mitt namn inte slutar med H som alla andra amerikaners. Jag berattade att jag inte ar amerikan,men da fick jag som svar att det ar val ungefar samma sak.  Haha sedan nar blev USA och Sverige samma sak?

Ska duscha nuuuu..

9e december, grattis mammse pa namnsdagen. Nastan iallafall, Anne finns inte i kalendern,men mest likt ar val Anna och Ann :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej "Soran"!

Tack för att du kom ihåg min namnsdag.Inget vi brukar fira direkt.

Inte långt kvar nu tills du kommer hem och vi ser så fram emot till det.

Kram/Mamma

2008-12-10 @ 10:26:34
Postat av: Emma

Ja du Soran... Men det roligaste ar att jag tilltalar dej som spanjorerna gor har.. inte som hemma i sverige utan saaara.. hahaha ska forsoka sluta med det..

Postat av: Emma

Hej igen! Tyckr du är lite dålig på att uppdateraidag... jag har redan skrivit fyra inlägg.. kanske blir nå fler för jag har tråkigt idag.. Vill inte plugga mer... Vicky å jag ska gå på stan på fredag.. Jag har möte med min koordinator imorgon kl tjugo över två så du behöver nog inte tänka på om vi ska gå på stan imorgon eller inte... Eller jag vet inte hur du känner...? Jag kan ju gå på stan två dagar.. men då efter l tjugo i tre... Puss

2008-12-10 @ 17:53:55
URL: http://snickan.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback