Godkvall..

Jag sitter har och lyssnar pa Ace of base..Grymma!! Jag forsoker komma pa mer musik som jag gillade forut..Men det star lite till.. Men det jag hor funkar ett tag till All that she wants och The sign. Sen ar det saklart Pandora och Basic element ocksa, men det far jag dra pa i helgen istallet ;)

Ikvall har jag bland annat borjat packa vaskan och funderat lite mer pa vad jag behover ha med mig. Det ar ju kallt hemma(ar det iofs har med) men jag har EN varm troja. Men ligger nog ngra varma hemma ocksa saaa. Slog mig vilken jattetsor vaska jag har..Den kandes mycket mindre nar jag akte hit..

Hittat pa varldens godate grej! Eller det ar egentlgen inte jag som har kommit pa det alls.. Det var en svensk tjej som bodde med mig en manad pa Corcega. Hon at mackor med philadelfia och apple pa. Later skumt men idag testade jag och det var valdigt gott!!

Jaja, nu ska jag fona haret! Hur ar det dar forresten, med fonen? Ska man fona eller inte? Ena stunden star det i tidningarna att det sliter pa haret, nasta stud star det att det sliter mer att sova med blott har? Men jag fonar val pa tills jag hor ngt nytt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback