Glomde..

ju beratta tva VIKTIGA detaljer fran garkvallen:

1. Tjejen i kassan pa pizzerian hade skaggvaxt. Eller rakade sig sa det var tatt och grovt. Detta sag inte jag men Emma berattade senare i tunnelbanan.

2. Jag och Emma koar laaaange i donken-kon. Vi pratar om att vi har valt helt fel kassa och hur seg HON i kassan har. HON gor allt jattesakta och bara glider lite medans hennes ko blir langre och langre. Jag visste inte vad jag skulle ha sa velade ganska mkt.. Val framme sager HON HOLA med varldens mans-rost. Jag blev hur paff som helst och sa att jag skulle ha en hamburgare och en glass. Vad hande med drickan och varfor tog jag en hamburgare(jag hade ju atit)? Tror det var chocken alltsa!!

For ovrigt har vi markt har att alla snabbmatskedjor gar jattesakta. De har inte brattom alls.. Bara ler och packar i pomfrittsen saaakta.

Har last klart internationell ekonomi nu. Ska ga ut en svang till tv-rummet och vara lie social..Kanns som jag bara har varit i rummet hela tiden den har helgen eller utomhus.. Men den andra tjejen ar ocksa mkt i sitt rum for hon har okcsa plugg.

Beatriz stadar for fullt.. Jag far typ angest..Har fragat flera ggr om jag inte kan hjalpa till med ngt. Men nej nej..Okej ska inte klaga..

Puss hejda!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra! Nu är jag nöjd! hahahaha ORKAR INTE MER...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback