Fredagen...

Bestamde mig for att ga ut enda..ALLA skulle ju ut..Typ..Och inte sa kul att sitta och glo har heller.

Ner pa stan runt sju.. Skulle kopa strumpbyxor och harspray.. Kopte 5pack strumpisar den har gangen sa jag slipper gora aterbesok varje helg i den affaren hehe. Men den dar jakla sprayen, alltsa jag fattar inte vad det ar med mig. Men jag far varsta paniken nar jag ska valja en bra harspray, sa jag blev utan igar med.

Emma hade skvallrat om att nya HMbutiken var riktigt fin sa kilade dit en svang ocksa. Den var verkligen grym..Var som en designerbutik men med HM klader..Och allt sag valdigt lyxigt ut. Annat an lilla HM i Koping dar alla klader ligger huller om buller..Jag var riktigt imponerad. Gick vidare till Subway for att kopa mig en fin baguette.. Kollar pa klockan och ser att hon ar kvart i nio. Jag far jordens panik.. Hade ju inte kopt vin till kvallen!! Sprang pa Ramblan hemmat..Alla trodde attr jag hade ranat ngt sakert.. Helt svettig var jag. Kmr fram och butiken ar oppen sa jag gar ju in,men da sager tjejen i kassan neeeeej,det ar stang. Hon ar den suraste jag vet,ska aldrig mer handla dar. Visade mitt missnoje genom att sla pa ingangen nar jag gick ut. Arg var jag.

Men i efterhand fattar jag inte varfor jag skulle till just den affaren,kunde ju gatt in ngnstans pa stan? Ehh. Iallafall sa var min kinaaffar oppen.. Kopte Bacardibreezers kvallen till ara.

Fixar mig valdigt snabbt.. Skulle mota upp Erick och Stefan en timma senare.. Star ocj vantar pa metron och da kmr en svart man fram till mig. Forst sager han hej..Da tankte jag bara att det ar val annu ett psyk.. Men sa sager han hej SARA. Jag fick lite mer panik da.. Men sa tanker jag att man KAN chansa sig till att jag heter Sara (kanske). Han fragar om jag inte minns honom..Och jag svarar att jag inte gor det..For har vekrligen aldrig sett den manniskan. Men minns du inte, vi traffades pa en irish pub och satt och pratade, du, jag och EMMA. Nu fick jag panik pa riktigt. Man kan inte chansa sig till att min kompis heter Emma ocksa.

Kontigt att jag inte minns honom bara.. Vet att vi pratade med ngra manniskor pa de dar irlandkska pubarna, men bara en svenk och ngra amerikanare. Hmmm. Han satte sig iallafall bredvid pa metron och alla trodde att han var min man..Det var lite jobbigt tyckte jag..Sa jag forsokte bara stirra framat. Han fragar vart jag ska och jag fragar vart han ska..Han sager en viss station..Och sedan fragar han om jag vill ses imorgon..Jag svarar att min pojkvan ar pa besok och att jag ska va med honom (en bra diss). Da stiger han av pa nasta station,som inte var den han skulle av pa. Ojojoj vilken lattnad.

Hur som helst ar det jattekonstigt att vi inte minns honom. Pratade med emma efterat och gav en bra besrkvivning pa honom. Men nej.

Hos Vicky var det kul. Jag fick dock ett klagomal Sara, varfor ar du alltid sa lugn och inte full? Du dricker ju alltid vin, det ar ingen fest-dricka,det ar till middagar. Och det du har nu ar ju typ juice (bacardi brezer). Neheduu da ville jag minsann visa att jag kan dricka som en man om jag vill hahaha. Vodka-shots, nej tankte jag. Tror jag har shottat en gang i mitt liv och tycker inte det ar sa jattegott. Halldes ialafall upp ngra shots och jag visade min styrka. Klockan tre drog de andra vidare ut..Men jag akte hem med en klassis som hade bilen dar. Skyllde min hemgang pa att jag hade ett hal i strumbyxan(for det hade jag), men egentligen ville jag bara hem och sova sa jag skulle kunna komma upp idag.

Vaknade strax efter nio av vackarklockan..Var inte sa trott sa det var skont.

Har tvattat och last lite hittills.

Nu ska jag hanga tvatten.

Puss



Kommentarer
Postat av: Emma

Fyyyy faaaan va trött ja är.. va på stan men kände at jag borde åka hem för en siesta.. Ja helt skumt med den där mannen... ja minns ingen neger... ;) Det kanske var för att det va mörkt så man inte kunde urskilja honom... Ja har träningsvärk i benen, hur kommer det sig?? Shotarna va roligt., Du va på gång där ett tag! men lilla Emma tackade nej till starkspriten igår.. Puss nu sk aja sova!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback