Farmor!

Grattis pa fodelsedagen! Hoppas du har tillgang till en dator snart och kan se min lilla halsning.

Nar vi(jag och min lillebror) var sma akte vi till Stockholm varje ar med farmor. Dar traffade vi vara kusiner som bodde dar da och gick pa Skansen. Det var verkligen arets hojdpunkt efter julafton och fodelsedag. Minns hur mysigt det var nar farmor packade upp matsacken pa taget:).

Hon ar duktig pa att laga mat ocksa. Det borjade med pannkakor i koket pa Vreta for mig. Vi vantade till smoret blev gyllenbrunt och sa stekte vi..Och ibland gjorde vi pannkakstarta,det var jaaattegott.

Reser gor hon ocksa..Sa jag har en massa stader att ta ifatt.. Men det jag egentligen ville saga var att hon kommer hit till Barcelona i var och halsar pa.Det kmr bli roligt.

Och sa ar hon en av de snallaste jag vet.

Hoppas att du har en bra fodelsedag och far lite tarta!

Har ar farmor i Toscana i somras.



Nu ska jag till skolan. Stannar kvar efter lektionen,kollar lite lagenheter och far lite plugg gjort. Sedan ska jag och Emma forhoppningsvis pa tva visningar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback