En stor dag..

idag tydligen. Iallafall om man gillar fotboll..Nu skulle papsen och Eric vara har. Och kanske mamma ocksa. Ni skulle nog trivas med Barcelona - Madrid. Jag bryr mig inte saaaa jattemycket om vilka som vinner,men det skulle ju kunna paverka mej lite indirekt enda.. OM jag skulle ga ut..Sa skulle det vara varsta draget om Barcelona vann=)

Jag sag en sak nyss nar jag var ute..Igar berattade Adriana om en klubb som heter Opium Cinema.. Har ju varit pa Opium nere vid vattenet men det har en en annan. Jag kande igen namnet och sa att jag har ngo sett det ngn gang..Och joo,dte ligger runt hornet har sag jag alldeles nyss:) Dit vill jag ga ngn gang sa behover jag inte aka taxi hem.

Haller pa och laser det vi har i internationell ekonomi tills tisdag. For vi har namligen case och lasning till den lektionen ocksa..PLUS att vi har tenta sista tiden. Sa tyckte jag gjorde ett smart drag med att lasa det idag sa att jag kan repetera infor tentan imorn. Men han ar lurig den dar Kurt Kurbach..Egeentligen kanns det inte ens vart att lasa alla de dar kompendierna,for det ar hogst osannolikt att han kmr fraga ngt fram alla de paprena, han ar listigare an sa har jag markt.

Imorgon ska jag aven satta igang med tentaplugg infor torsdagens sista exam i Renta variable.. Det ar mkt text..Sa kmr bli lite slitigare dar tror jag och lara sig alla sma detaljer.

Och i veckan ska projektplanen in..Plus att alla grupper maste gora om en sak till renta varable ocksa. Det kmr bli mycket kanner jag,kmr sova pa planet hem pa fredag.

DARFOR ser jag fram emot en slo kvall har hemma med Haagen, Malteasers och cola. Sa att jag ar redo infor en tung sondag.Tankte forst att jag kunde kolla forbi hos Luis dar alla ser matchen och sedan ska ga ut..men fotbollen e jag inte sa intresserad av som sagt..Men utgangen brukar ja ju vara lite mer intresserad av sa det kmr bara locka mig=).

Hade braaaa puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja Sara, det är en stooor match, en av de största.. Det blir Luis fär min del, sen kanske kanske att det blir en utgång... Pöss!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback