En drom?

Borjar tro att den dar harprodukts-affaren bara var en drom. Letade i en halvtimma ikvall igen. Calle Aribau och calle Muntaner upp och ner, men inte sag jag den heller.  Vagrar ga in hos en frisor dar det bara finns en sort, blev sa sugen pa att valja och vraka, volym och god lukt hehe vad tontig jag ar........Men seriost harprodukter ar typ det roiligaste jag vet. Vill ha allt hela tiden och kul med alla fina flaskor och burkar=)

Har bestamt mig for att leta en gang till, gatan bredvid Aribau kanske. For vi gick faktiskt dar ocksa den dagen jag TROR att jag sag den ha ha...

Undrar om jag har for lite att gora..Eller nej, VERKLIGEN inte..Men jag kor flykt-metoden.. Ibland far jag for mig att motionera som en galning och ibland leta efter harspray...Men lite nytta har jag gjort i eftermiddag iallafall,last case till imorgon till exempel.

Och sen har jag kollat pa glammiga klanningar..Det ar ocksa sa himla kul..

Snygg den ar!
Rare Zip Front Chiffon Layer Dress


Men gillar inte att det ar tubtop..Konstigt att jag ALLTID dras till alla tubtop-klanningar enda..De ar  alltid sa snygga pa bilderna men inte na bra pa mig,trivs inte alls i det.

Jaja nog for nu..ska lagga mig.

Sov gott!

Puss








Imorgon blir det skola igen..Vill kopa kina/japan/thai-mat efter det. Sugen varje dag nar jag gar forbi stallet vi at buffé pa for ngn vecka sen=)

Jaja nu ska jag lagga mej i sangen.

Puss och kram skumbanan


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kanske dromde om den dar affaren.. Den finns nog inte, kommer bara ihag jultomten.. Varfor sa du inte att du ville kaka kinamat... varfor sa du inget..?? hade kunnat... Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback