Comeback..

Jag var utbrand..Alla elaka kommentarer knackte mig..

Hehe eller nej. Jag hade bara lite lov...

Fatta hur skont jag har haft det under dessa tio dagar i allas varan metropol Koping. Jag har;

- Haft mysigt i soffan.
- Festat, bade pa hotellet och hantis. Bra drag maste jag saga, de haller mattet an idag.
- Atit mammas underbara dillkott.
- Atit pappas jattegoda fiskgryta.
- Atit julbord pa julafton och under det arliga slaktkalaset ute pa landet.
- Fikat.
- Traffat de som jag har saknat!!
- Kollat pa film. Mycket mission impossible blev det.
- Fryst (eller heter det frysit...Dar fick jag en funderare...)
- Pratat med polis och forsakring om min mobil och kamera.
- Sjungit singstar tills jag tappade rosten.
- Atit mycket Noblesse och lussekatter.
- Varit nojd,glad och ovanligt avslappnad.
- Fatt prickat pa hakan (tror vi har radon i vaggarna,far prickar varje gang jag kmr hem)

Det var en bitter manniska som akte med papsen klockan tva i natt till Skavsta. Jag sa inte ett ord i bilen haha. Jag ville bara stanna kvar hemma och fortsatta mitt glid. Men iofs fortsatter ju lovet har ocksa, sa sa illa ar det inte. Och sen kommer ju mina kara foraldrar hit den 2a jan,i veckan alltsa,kul!!

Sista gangen med Ryanair hoppas jag. Bussar och allt sant gjorde mig helt sjukt sliten. Inte sa konstigt med tanke pa min nya vana att inte somna hmmm. Jag dog av trotthet pa planet och blundade hela resan. Men sov inte, detta ar viktigt att papeka,for jag kan inte sova pa andra stallen an i sangen. Och sen ar jag sa jakla trott pa att packa om. Pa hemresan hande det..Och imorse igen..Min vaska vagde 20 kilo..Oj..Jag som vagde den hemma..Men sa slangde jag i en massa efterat som jag inte tyckte skulle gora san stor skilland. Men jojo, ompackning igen. Pasarna och jag idag igen.

Hem en timma. Akte och at pizza med Emma.. Hjalpte Emma med vaskorna till hennes nya lagenhet,den var fin! Efter det tog vi metron till Ikea..Jag kopte inget..Men spanjorerna var helt vilda, aldrig sett sa mkt folk pa Ikea, inte ens i Vasteras. Metron hem igen..Handlade lite.. Satt mig har..

Jag tycker att det ar valdigt ackligt i min lagenhet.. Det ligger fimpar i handfatet och andra saker i toaletten. Jag DOR!! Blaaaa. Sen luktar det gammal cigarett om alla mina saker ocksa. Trott blir jag!

Ska sova tidigt idag..Men nu har trottheten plotsligt forsvunnit. Typiskt..Jag ar nog overtrott. Lagger mig nog och laser min Veckorevyn. Glomde helt bort den pa planet.

Puss




Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag undrade där om det va för att du hade saknat mej så mkt som du pratade.. Men jag tror nog det va tröttheten... ;) TACK för att du hjälpte mej! God pizza va det... Ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback