Bra planering..

Jag gick upp lite tidigare imorse for att packa..Och plocka in tvatten..Var nara pa att glomma den..Haha arg jag hade blivit om alla de dar sakerna hangde kvar har och dinglade. Tycker det ar ganska mysigt att packa..Vaskan ar nastan full,men inte ens i narheten hur full den var nar jag akte hit. Fick ju reseskrack och skulle inte ens aka hem over jul..SA sjukt jobbigt var det att bara och slapa pa all packning..Trodde jag skulle bojra grata ojojoj.

Om en timma ska jag till skolan..

Sa nu blir det frukost ..

Gor tenta, har lektion om globalisering och aktiemarknaden, stannar kvar och skriver projektplan....

Vi hors efter det!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

NU ÄR DET SLUT!!!!! Grattis gumman att du kände att det gick bra!!!!!! Vi hörs sen! Varför har du med dej så mkt, jag kommer åka tom hem.... ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback