Att vaga upp..

Idag har jag en dalig hardag.. Eller rattare sagt sa har jag smutsigt har..Men jag vagrar tvatta det..For det vill jag ju gora imorn pa nyarsafton.. Och NEEEJ, man kan inte tvatta haret tva dagar i rad.

Haha dessa hartvattningsproblem hade jag och Jojsan hela gymnasietiden.. Vi tanjde pa granserna och gick utan tvattning i tre dagar for att spara pa haret och fa grym effekt nasta tvatt.. Troor vi laste for mycket veckorevyn haha.Men det sitter fortfarande i lite tror jag... Men om jag inte har slingor kan jag fuska lite och tvatta varje dag,men nu kan jag inte skylla pa det inte.

Iallafall.. Nar man har smutsigt har och kanner sig lite sliten sa maste man ju vaga upp det.. Det gor jag med klackisarna.. Jag undrar om detta kan vara arets samsta beslut.. Nya stovlar med klack i 36 (fanns inte 37) och en heldag pa stan. Skymtar jag skavsar....? MEN da, mina vanner, tar jag bara metron hem och byter. Svarare ar det val inte.

Nu ska jag borsta tanderna.

Bloggerskan ar tillbaks..Kanner ni gladjen..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback