Arga manniskor..

Ngra i min klass vill ga pa bio..Borjade konversationen men Sag bara ja Sara. Jag undrade till vad och da var det bio pa gang.. Sist sa jag nej for att jag satt fast i min forra lagenhet.. Nu sa jag nej for att jag maste plugga.. Det ar for manga sma detaljer att memorera till torsdag.. Men egentligen tror jag att det ar fardigpluggat for idag. Sen orkar jag inte kla pa mig och ga ut i kylan heller. De tycker att jag ar en trakig en o de har de nog ratt i.. Jag ar ganska trakig. Tycker det ar ratt skont att sitta for mig sjalv maste jag saga och gora ingenting.

Det jag egentligen ville saga er var att det ar brak har utanfor. Eller i ngn av lagenheterna..Forst horde jag en tjej grata jattemycket..Sedan en kille som pratar och forsoker lugna henne och sedan hor jag en krasch i golvet av ngt glas som gar sonder. Han skriker neeeeeej och hon borjar grata annu mer. Undrar vad som hander? Om jag ska spekulera tror jag det ar ett otrohetsdrama och mannen hade fatt en fin tallrik av den andra kvinnan som hans fru nu upptackt och hon kastar den i marken. Eller vad tror ni...?

Nar vi bodde pa Kabul i borjan har sa horde vi ocksa ett forhallande-brak jag och Emma. Vi var forbannande, skulle sova och upp tidigt morgonen darpa for att leta lagenhet. Sa runt fem eller sex pa morgonen borjar de braka utanfor varan dorr. WE´RE DONE! DONE! DONE! DO YOU UNDERSTAND, DONE?! Sedan klappade hon i handerna. Killen fick inte en syl i vadret.. Hoppas att han var vard det iallafall. Sen sticker Emma ut sitt trotta huvud i korridoren och sager at dem att sluuuuta he he..Ojoj vilket drama det var.

Nu ska jag fixa ngt att ata..Och lara mig ngra fler detaljer.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja gud va arg ja va.. kl va fyra på morgonen å hade sprungit runt halva stan.. Sluta sa jag väl inte ja skrek nog shut the fuck up, we´re trying to sleep... Undrar om hon blev utslängd eller va som hände... Ps jag tycker inte du är tråkig, de har bara inte insett hur de ska locka ut dej ännu, jag veet pita, BK eller Mcdonalds, då följer du glatt med! Ds


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback