All you need is love..

Godmorgon allihopa. Jag gick upp for ett litet tag sedan och sitter har och ater frukost. Skont att jag ar ensam pa morgonen, de andra borjar senare an mig. Men maste smyga lite..

Igar sa Beatriz sahar: Vad kuul, alla vara namn slutar pa A!!! (Vi heter Sara, Nora och Beatriz). Jag var snabb i reaktionen och fragade hur hennes namn stavades..Och det fanns inget a..Vad trakigt sager hon da. Hahah. Kunde inte lata bli att kanna mig dum over min fraga Como se escribe tu nombre? (Hur skriver man ditt namn). Lat som en kaxig pik nastan..Men jag fragade helt allvarligt,kanske ar annan stavning har,vad vet jag.

Om en halvtimma ska jag borja rora mig mot skolan..Hoppas det inte regnar,gillar inte att ga me paraplyg..Far kopa ett poncho istallet=)


Snart hem,forutom min fina familj ska de bli saaaaa KUL att traffa er ocksa alla sotnosar...SMA ar vi pa de har bilderna.

    



Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Glömde bort att kommentera det här när du skrev det.. Sara, va har du p huvudet på bilden längst till högerr...??? ASer ju nästan ut som mössan jag provade på Topshop.. Den asgarvade du ju åt men du har burit en liknande bland folk, va tänkte du på?????????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback