Abba..

utanfor mitt fonster. Lite da och da under hela dagen har de spelats Abba har utanfor..Det ar en familj tror jag, for nar de satt och at sa sjong mamman thank you for the music och barnet forsokte sig pa ngra rader ocksa=). Jag far lust att sticka ut huvudet och sjunga lite jag med.

Var beredd pa att fa ga en bit nu ikvall for att hitta en oppen affar.Men val utanfor porten ser jag att kina-affaren har oppnat sahar pa kvallninge,vilken tur! Men tog mig en lite promme iallafall, gick in pa hemvagen och handlade kakor och yogurt. Men ska sluta ga dit..Det ar verkligen jattedyrt.. Yogurten kostar 5 kronor mer an pa supermercadon, inte vaaart.

Annars har jag hangt lite framfor tvn i eftermiddag.. Kande mig sa trott efter allt lasande sa det var skoont.. Synd bara att det alltid ar sa daliga tvprogram..Vore ju kul att hitta ngt bra som man kunde kolla pa och lara sig annu battre spanska pa kopet..Men nej nej..Det basta jag satt httills ar Ricky Lake som jag sakert har skrivit om forut.

I lordags traffade jag o emma pa en tjej..Hon delade ut lappar till Clubcrawl.. Det ar en barrunda som avslutas med discoteca.. Var ngra som gick pa den nar vi bodde pa motellet sa vi har ju full koll..Men den kvallen var vi tyvarr inte sa sugna pa ngn runda.. Men iallfall, hon hade tydligen en kompisa fran Sverige som var designer och har sin egen butik har i Barcelona med massa fina klanningar..Emma skrev upp gatan sa vi ska dit och kolla ngn gang innan nyar=) Men kanske inte riktit varan prisklass men kolla kanman ju.

Ska ta en dusch nu och mala naglarna lite..Skola imorgon igen. Konstgt, kanns som man inte har varit dar pa ett tag, vi har ju haft langhelg.

Mamse bakar lussisar nu,jag vill vara hemma och smaka en!!Eller tva..Eller tre.

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du också fått lyssnat på ABBA idag...? Ja med, va är det med denna musik.. Ja, man kan alltid träffa roliga personer i toakön...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback