600kronors-pizza..

MMM... Blev en dyr middag igar.

Jag och Emma at churros o choklad tidigare ikvall. Tankte ga och ta ett glas vin efterart sa vi skulle ta ut pengar..Men det fungerade inte for mig, stod att jag inte hade na pengar kvar..Jag blev helt paff for jag visste att jag borde ha kvar pengar.

Hem till mig med metron istallet o kolade internetbanken..Dar star de att det har dragits 600 kronor igar..Det enda jag kopte igar var pizza. Har kvittot kvar och pa det star det 8 euro. Men hdfsshdusgsfhfj i kassan har alltsa tagit lite extra dricks...ARG ar jag! Vill skriva alla fula ord jag kan har,bade pa svenska och spanska. MIERDA!!!

Mailde banken iallafall och fragade vem som dragit de pengarna...

Seriost..Jag skulle kunna ga till pizzerian nu och sla henne. Jag ar sa ARG sa det finns inte...

Jaja...Emma o jag gick till den mysiga baren i diagonal istallet, drack ett glas ol/vin.. Och nu ar jag hemma.

Ska dromma elaka drommar om tjejen i kassan. Hoppas han ar nojd nu..Hon kanske har kopt sig en ny troja eller ngt.Men den kmr hon enda fa lamna tillbaka,for jag ska ha tillbaka mina pengar,med ranta.....Jakla idiot! Ska aldrigt mer betala med kort..Vet att pappa tanker "vad var det jag sa" nu ocksa...BUUUUUUUUUU.

Dumma javla tjej i kassan. FAN vad arg jag ar.

Jaja nu slutar jag for orden blir fulare och fulare.

Godnatt pa er.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det blev en dyr pizza, det kanske hade blivit billigare om vi gått till pizzerian som hade dyrare pizzor... Pluggi plugggi..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback