17e december..

Och en manad kvar tills min 22 ars dag.. Vet ni hur nara jag var att skriva 21..Onsketankade..Jag vill inte bli aldre nu, det har racker gott och val -man har redan for tre ar sedan gatt ut i datum pa lokalkrogen och far val borja speja mot finlandskryssningarna snart.

Men tycker enda om att fylla ar. Kan ju latsas att jag blir 18. Det kanns ju som det var igar jag fyllde det..Nu ar liksom Eric snart 20 och han ar typ 12 for mig fortfarande.. Ojojoj..Maste tiden ga sa fort..

Ska till skolan nu.. Forst har vi renta variable, det amne vi har prov i imorgon. Lite oroad over vad vi ska gora idag..Pa planen star presentation,men jag har inte gjort ngn presentation,missat ngt? Efterat ska vi jobba med en inlamning i samma amne som ska in imorgon. Sedan ska jag hem och hardplugga infor tentan tomorrow.

Det ar mkt nu, men jag mar bra maste jag saga. Borde kanske deppa efter gardagens prov men jag ser framat hehe..


Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Jassa har du borjat nedrakningen redan.. Da blir det fest! Forsta veckan i skolan = inte mkt plugg pa helgen... Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback