Vilken lång dag..

Vaknade vid åtta. Bara sådär...Konstigt att man alltid är så morgonpigg när man är ledig.

Åkte till Tornby och Willys för att storhandla med Vladimir..Nu är kylen och frysen full igen. Fortsatte bussen ner på stan och mötte upp Emma som strosade runt i city=)Vi gick runt och fikade såklart. Hittade äntligen ett par snygga chinos!! Nu vill jag ha vårväder.

Gick hem efter några timmar. Åt mat och slappade lite.Nu sitter jag här och glor..

Ska hoppa in i duschen strax..Ikväll blir det middag ute med tjjejrna,sen utgång,kulkul:))

´
Gårdagens middag var också mysig.God mat och fint sällskap av min kära:)

Tänk vad glassigt jag har det,middag ute två dagar i rad =P Vem sa nudlar????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback