Valborg..

Hittills har vi varit väldigt effektiva idag. Fyra maskiner tvätt är klara och torkade och klockan är bara halv elva=).

Vladimir har åkt ner på stan för att klippa sig. Jag har nyss duschat och plockat undan lite..

Ner på stan. Jag har alltid bott så att man åker ner på stan. Aldrig upp på stan..Kommer bli konstigt den dag jag ska ta mig upp för en backe för att komma till centrum hehe.

Om ett tag ska vi åka ut till Tornby, måste handla diskmedel och massa annat som är tråkigt att köpa på Konsum. Och strosa omrking lite förstås,det är alltid kul.


Ikväll blir det grillning i Trädgårdsföreningen med Vladimir och hans vänner.. Sen kanske utgång. Har dock ingen biljett till Akutenfesten,men det lär ju vara ngt annat med. Annars är jag nog ganska nöjd med bara grillning också. Årets första fär mig..Jag vill ha KÖTT och majs. Och potatissallad såklart.MMMM.


Kommentarer
Postat av: marielle

sara - du måste börja uppdatera här lite. vad ska jag annars göra när jag har tråkigt??

2008-05-06 @ 18:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback