Vad ska det bli av mig??

Blev inte något klokare under syobesöket. Jag var helt inne på finansieringsinrikgningen innan,men nu vet jag inte länge. Human resources kanske också kan vara ngt?

Två HELT olika saker som jag velar mellan. Men om jag ska läsa finaniseringi fyran  kanske det är bäst att läsa finansiering i Spanien? Men om jag istället ska läsa styrning i fyran kanske human resources är ett bättre val. Eller om..Som jag velat ganska länge..Ska läsa redovisning i fyran..Vad är bäst då? Kanske finansiering ligger närmare? Men vad är svårast då, finansierig eller human resources? Och vad är mest intressat?

Det är inte roligt att välja. Om det endå räckte att välja att jag vill bli ekonom. Och punkt slut. Alla dessa inriktningar gör mig knäpp. Jag vet knappt var styrning innebär, vilka ämnen läser jag då och vad kan jag jobba som?

En sak som jag vet är att jag iallafall inte ska bli nationalekonom! BRAAA. Jag vet en av hundra saker.

Många frågetecken som måste redas ut inom den närmaste framtiden..


Ska tillbaks kl fyra för bankning och möte.

Mingel i Boomerangbutiken ikväll. Ska försöka hitta ngn snygg skjorta hade jag tänkt:).

Och nu till ngt bra: Min Vladimir kommer hem ikväll,hit till Linköping!!!Det tycker jag att vi firar med en pizza eller kebab :) Hihi. Jag har saknat honom muchisimo.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback