Torsdag..

En ganska fin dag idag.

Cyklade till Clara vid ettiden ( där va jag nära att göra 3 st t ). Vi fixade Powerpointen inför måndagens presentation och skrev ett litet manus. Detta lilla manus försvann plötsligt. Det fanns ingenstans,inte på hela datorn!!! Tur att Clara har en teknisk kille som är bra på datorer,för tillslut kom filen fram från någon dold temporär mapp=)

Sitter och äter och ska cykla iväg på pump om en timma. Hoppas att det går lika bra som sist. Efter mitt lååånga uppehåll behövde jag iallafall inte börja om vid de röda vikterna igen, men träningsvärken gjorde ju sitt två dagar efter haha..

Vladimir jobbar..Känns som han fortfarande är borta,men imornkväll ska vi minsann träffas,då blir det ett efterlängtat myyyyys!!

Imorgon blir det en tur till skolan för att skriva ut och lämna in arbetet. Sedan ska jag fixa naglarna,ska bli roligt!

Nu ska jag packa väskan.

Tittar på bikinis. Hittade två fina på nelly..Gillar nog den till höger bäst..!


Klicka här för en större bild på Confetti Bikini SetKlicka här för en större bild på Frutilly Set


Kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

då ses vi på pumpen då! :) ska också dit. det är dags att biffa på sig lite. för övrigt är det fest hos mig på lördag, skulle vara jättekul om du kom!

2008-04-10 @ 17:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback