Sunny sunday..

Idag när vi vaknade var det alldeles ljust i rummet. Jag var helt säker på att klockan var ett eller något och att vi hade sovit bort halva dagen. Men inte då..Klockan var bara halv tio,perfekt.. Ovant att det är så ljust på morgonen. Skönt också då man vaknar upp lite lättare.

Gårkvällen började med en liten klädmiss från min sida, jag hade nog varit lite väl optimistisk. Jag var nog ensam om att ha bara ben (eller iofs strumbyxor) igår. Jag frös som bara den ska jag säga. Väl inne på NH åt vi god mat,drack lite vin och snackade om allt och inget. Var en riktigt mysig kväll. Träffade även på Lina som var i jobbartagen och skötte sitt arbete galant=) Blev dock ingen utgång för oss. Jag drog mig för att cykla hem i strumbyxorna mitt i natten och frysa ihjäl..Bättre att få det överstökat så var hemma redan vid 11.

Kommit på hur mycket jag ÄLSKAR kött. Finns inget bättre än en köttbit mmmmm. Skulle aldrig klara mig som vegitarian......





Har skrivit in schema i min almanacka för den nya kursen som börjar imorgon, Internatonell ekonomi. Har längtat efter ekonomi under denna evihetskurs i spanska, hoppas den blir bra.

Nu tänkte jag städa garderoben. Något som jag måste göra en gång i veckan. Bara sliter runt i alla kläder när jag letar efter något,och det sätter sina spår!

Ikväll är det premiär för Power of 10 .. Är riktigt nyfiken på det programmet. Hur kommer de att avgöra om deltagarna talar sanning eller inte? Lögndetektor?



Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: marielle

haha ja visst var dom fina? :) men jag tycker asbsolut du ska testa nångång ändå för det var sjukt kul! plus att man är lite stolt över sig själv efteråt att man vågade haha :)
haha ja bli inspirerad av mig sara, är ju roligare om man är två och tränar också. hinner tyvärr dock inte träna idag förmodligen, måste ju igenom några kapitel i boken. blaj. somnar hela tide. kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback