Söndag..

Har läst ett arbete som vi ska opponera på imorn och punktat lite. Tränat på vår redovisning som också är imorn. Och så har jag alldeles nyss kommit hem från ett pump-pass. Så härligt väder att jag knappt ville gå in..:)

Imorgon ska vi fixa oppositionen och sedan köa till finsittningsbiljetterna på ELINpiaden den 26e april,tror det kan bli ganska mkt folk då Björn Gustavsson kan locka en del. Blir nog en rolig helg, just den helgen för ett år sedan shorts-debuterade jag för året...Det minns jag väl...För det var så sjukt kallt.Men det var sol....

Sedan blir det redovisningar och oppositioner i några timmar..En ganska lång dag.

Nu ska vi ut och handla lite..Sen blir det tvn. 40year old virgin ikväll. Har inte sett den och den verkar rolig=)

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback