Planes de desarrollo..

..I mitt huvud.. Jag pluggar spanska och äter ur mitt daimglass-paket. Jättegott..

Nu sa Clara på msn att hon ska äta..Jag börjar också bli hungrig och ska nog kasta in pulvermoset och fiskpinnarna i ugnen. Har fortfarande ingen micro men börjar vänja mig vid denna konservativa livsstil; vägra teknologi...Ingen dvd, ingen micro,ingen mixer, ingen elvisp..Och inte ens en stekspade(inte teknologi där men miljöförstörande plast ha ha ha...) Men jag är lycklig iallafall! Vänder mina pannkakor med en gaffel och vispar kaksmet med händerna.

Känns som jag skulle behöva en liten Plan de desarrollo jag med.

Mat var det..Sen kanske pumpen om jag har cykeln tills då.

Kramm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback