Minglet..

igår var bra! Bjöds på plock-mat..Däribland kronärtskocka, kalkon, rostbiff....och massa mer. En sommelier hade koll på vinet och pratade en stund om några olika sorter. Fanns LOKA också så jag höll mig till det.:) Fanns väldigt många och fina vårnyheter i butiken... Bland annat ett par chinos, en somrig skjorta och ett par blårandiga shorts..Velade ganska länge om vad jag skulle köpa...Tillslut bestämde jag mig för den fina skjortan och det var nog ett bra val,så slapp jag pengar-ångest också:).

Vladimir kom hem sent igår. Och gick till skolan alldeles nyss,så ännu har vi inte hunnit prata så mkt,men det var SÅ skönt att sova bredvid honom i natt igen!

Vid tvåtiden ska jag hem till Clara och fixa med PPpresentationen och sen kanske jag hinner till bodypumpen ikväll.


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback