Mat och väder..


Fin dag... Haha känns dom det är lite min grej att skriva om mat och väder....Men som sagt...Det är en fin dag..

Varit i skolan på föreläsning...

Hämtade spanskatenta,gick bra!

Märks att det är vår..Masa folk på hela campus..Folk kommer ut ut idet på riktigt..Sitter människor i gräset och äter..Och på solstolarna där Utekravallen har sitt event..Årets band blev Melody Club..Vet inte om jag är så förtjust så jag skippar nog det.

Konsum nu..Glass är ett måste..Och några äpplen också.




Nu vet ni...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här har det faktiskt varit kallt idag, soligt men ack så kyligt i luften. Jag har småfrusit hela dagen. Barnen på skolan tjatar om att få gå i t-shirt ute, "för det är ju SÅ VARMT"...men stränga fröken säger ABSOLUT INTE!
Ha en bra kväll och hoppas håret blir fint imorgon!
Kramar//Mamsen

2008-04-22 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback