Ledighet..

Den här känslan är bäst. Efter en tenta då kursen tar slut. Man kan verkligen inte göra något mer,först på måndag då en ny kurs börjar. Det finns inga måsten och det är väldigt skönt:)

Ikväll blir det nog Sol&Ris med Vladimir, och sen kanske bio om det går någon bra film. Jag skulle vilja se 27 dresses,men är tveksam till att mitt sällskap skulle gilla den! Våra kompromisser brukar sluta med att det inte blir ngt alls,så hoppas det går något som båda vill se. Vad tider när man inte kunde säga ifrån...Vi skulle på bio...Det blev en skräckfilm..Jag skulle ALDRIG se en skräckfilm frivilligt...Men jag tackade glatt ja så kär som jag var haha.. Tänkte på exorcism flera dagar efter. Usch och fy!!!!

Jag vill ha ett sommarjobb. Kommer få sitta och glo ensam på malmön hela sommaren för mig själv haha...Nu har jag iallafall lagt in mitt CV på Manpower,men jag vet inte hur ofta folk får jobb på så vis? Väntar och ser...

Om jag inte får ngt jobb så hoppas jag att Emma också blir utan så vi kan åka till Spanien och kolla boende alldeles för tidigt och glida lite=) hehe.

Imorgon blir det mys med tjejerna.,och kanske en utgång med.Middag hemma eller middag ute. Längtar efter att träffa Therese som jag inte har sett på år och dar! Ska bli kuuuul.


Nu ska jag diska lite.. Sen fylla i ansökan till Eada..Kanske träna om jag orkar cykla tillbaks till skolan..

See you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback