KO..

Min älskling har varit borta i sex nätter nu och det är så himla tråkigt. JAG SAKNAR HONOM !!!! Vill åtminstone kunna prata i telefon,men verkar inte finnas en enda telefon i det stora landet Russia och inte går det att ringa heller. Jag säger som kon:







Men han kommer faktikst hem på onsdag kväll. Eller iallafall till Sverige och jag hoppas att han entrar Linköping samma kväll. Annars så har jag bakat scones ikväll,goda=) Jag gör vad jag kan hehe.

Det här är säkerligen inte roligt att läsa.Men jag tänker skriva det endå. Hade kunnar skriva sex stycken till såna här inlägg,men jag har hållt mej i kragen. Så ni får stå ut!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bara en dag kvar nu Sara, sen har du Vladimir hos dig igen. Föresten, det är en tjur på bilden.
Kram//Mamma

2008-04-08 @ 10:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback