Jäkla idiot!!!!!

Har följt nyheterna om Engla sedan hon försvann.

Han har erkänt att han har mördat henne. En 10årig liten tjej. Jag blir så förbannad så det finns inte....Hur kan kan göra så? Och hur mår han egentligen? Kommit fram att han har mördat en annan tjej också och sen bara levt på. Och kanske en tredje som de förhör honom om nu. Efter mordet på Engla åkte han och åt pizza på en vägkrog. FYFAN. En riktigt sjuk människa. Och vet ni vad jag tycker är värst...Att han säkert inte ens kommer hamna i fängelse utan få psykvård som alla andra mördare och våldtäktsmän. Jag är så arg för att han (som flera andra) inte kommer att straffas tillräckligt för vad han har gjort, han kommer glida omkring på hemmet och göra undersökningar för sin psykskada och få tre mål mat om dagen. Det är vid sådana här tillfällen vi skulle behöva dödsstraff i Sverige.

Jag beklagar verkligen Englas och de andra tjejernas död....Och hoppas att mördaren får en hemsk tid i fängelset och mycket stryk.

--------------------------

En lång dag i skolan. Köade för biljetter till Elinpiaden och hade redovisningar i mer än fyra timmar,phhu.

Väl hemma började jag med maten som blev korvgryta..Gott. Sedan satt jag mig här för att fixa litegrann.

Ikväll blir det bara slappt, är så trött efter denna dag. Först ska vi göra liet reklam för LIUtröjan och sedan ska jag och Aida sälja. Sen sätter plugget igång på allvar!


Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback