Jag vill ha barn och gifta mig..

Nej,inte nu. Men sen! Blev lite extra sugen på allt detta idag under mitt besök hos Linda på E-hair.=)Var en helt sjukt söt kille på två år som skulle klippa sig. Han ville verkligen inte. Mannen som skulle klippa den lilla pojken försökte med ALLT. Han fick massa leksaker, han fick kakor...Men det gick bara inte. Slutade med att killen gick omkring i salongen och frisören klippte honom lite snabbt då han fick tillfälle. Tog sin lilla tid att ta sig igenom hela håret,skicklig frisör! Får för mig att manliga frisörer alltid är duktiga.

Och så bröllopet. Min frisör ska gifta sig om någon månad,och åka på bröllopsresa till Karibien. Vi pratade om hennes bröllopsfrisyr(hon lär ju va värsta pressen) och tårtan. Jag längtar tills jag ska bestämma min brölloppstårta, choklad,både vit och normal,och hallon. =)

Hoppas inte Vladimir läser det här,då sticker han nog i panik!Ha ha ha....


Hade föreläsning imorse. Det är bra med 8 till 10 föreläsningar. Då har man ju hela dagen framför sig efteråt. Jag tog mig hem och landade på balkongen. För nån dag sedan hade Marielle solat på balkongen och då blev jag avis för att hon har sol på sin balkong. Upptäckte att jagh faktikst också har det..Vid 12 är den som bäst;). Satt och läste i boken och hade det riktigt bra...

I eftermiddags blev jag blond igen..Blev bra! Jag blev otroligt nöjd när jag fick höra om deras nya koncept...Att alla som färgar/slingar får huvudmassage. Inte bara det man får under tvättningen utan 10 minuter utöver det. Det var himla sköööönt.Höll på att somna.

Nöjd att internet fungerar. Har vrit nere hela dagen och varför vet jag inte.

Puss

Kommentarer
Postat av: Marielle

haha japp, på min balong är det alltid soligt! :) eller ja, iaf från 12-13 fram tills solnedgången. fick första solbrännan idag! =P men den försvann lika snabbt tror jag, iaf så tappade jag bort den. jag som hade tänkt fått lite mindre kritvita armar tills lördag..well well

2008-04-23 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback