Jaa ni..



Igår gjorde jag och emilie paj,god blev den. Har avnjutit den även idag.=) Sen kollade vi på tv, missnöjda över topmodels repris bara!

image38


Nu blir det plugg..Svårt när det är sol ute.. Jag vill bara ut, blir helt STIRRIG, se bara här :

image39

Stirrig människa.


Vill ha en glass! Ska göra slag i saken när jag tar min promenad till Konsum. Behöver lite näring i form av pluggodis tror jag.

Förresten, är det ngn som vill köpa ett gymkort???Har tre månaders träning kvar.. Men jag känner mig för lat..Plus att jag hellre går ut och går när det är fint väder.


Kommentarer
Postat av: Sara B

haha, du ser helt galen ut på den bilden :) hoppas ni hittar något fint att ha på er!

2008-04-04 @ 10:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback