Fint..

vårväder idag också. Har haft en skön dag slappandes och promenerandes i solen.

Vill ha en blomma i håret till kvällen då min outfit inte är sådär jättemycket hawaii... Konsum och Ica hade dock bara tulpaner,och det kanske inte är så passade. Vill ha en exotisk och fin ni vet=) Såg en i en privatpersons trädgård..Men jag vågade inte..Och fick inte göra det för mamma heller (utan att fråga) haha.:).

Igår pratade jag med Vladimir för första gången på tre dagar. Dock låg jag och sov när han ringde,men jag blev nog lika glad för det. Jag saknar honom..

Nu sitter jag och funderar på om jag ska tvätta håret eller inte,ett I-landsproblem jag vet......

Till Clara ikväll o sjunga singstar och dansa dansmatta!!Känner mig laddad, nu ska jag visa mina skills!!! Sedan bär det av till NH:s hawaiIE-fest ,kul hoppas jag=).




Ha en bra lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback