Färg..

Jag är inne på klänningar. Fattar ingenting av frakten på forever21. Det ser alldeles för krångligt ut.. Kollade in på asos.com istället och hittade den här.. Brukar nästa alldtid titta på svart..Men den här var ju riktigt fin. Tror jag är inne på klänning till sittningen nästa helg haha..Men vet att jag har...Men är ju alltid kul med något nytt.....Kolla kan man ju göra.

Oasis Sweetheart Neck Mini Cocktail Dress




Hittade den här sommarklänningen också..fin..fin..

Open Broderie Shirred Dress



Nu ska jag ta ut lasagnen!!


Puss


Kommentarer
Postat av: marielle

nej det gick skit, hon kunde ju inte svara på nånting ju. blev bara störd på henne. japp alltid härligt att träna! men imorrn får det allt bli en vilodag :)
haha jag tycker det räcker med att konstatera att fraktkostnaderna är D-Y-R-A.
hmm, var det inte -79 som det blev demokrati? är inte säker dock, men det står nånstans. jag läste det tidigare idag.
och hörrdu, det här med teknik i hemmet - jag har inte nåt av det du räknade upp bortsett från dvd! =P men jag klarar mig så bra ändå så haha :) kram!

Postat av: Martina

Du ser vad frakten kommer att bli när du kommer till kassan. Tull räknar du ut på tullverkets sida på deras kalkulator. Tyckte oxå det var krångligt tills jag äntligen fattade :-)

2008-04-17 @ 20:56:01
URL: http://martans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback