Det kallas abstinens..

Fyra dagar utan blogg.se och en dag utan internet. Varit mest bitter över att inte kunna läsa alla bloggar då ingen har kunnat uppdatera som har blogg.se. Utan internet var det helt konstigt,jag blev sjukt rastlös här hemma ska ni veta..Tänk om man får ett viktigt mail liksom..=) Nu är bloggvärlden iallafall back to normal.Har lite att ta igen haha....

Började dagen med en promenad, mitt i rusningen,då alla skulle till jobb/skola var jag ute. Var väldigt skönt,men nästa gång går jag nog lite tidigare eller lite senare för att slippa rushen.

Har infomöte om utlandsåret sen och en grammatiklektion..Tenta på fredag så jag ska jobba på.

Nu ska jag äta frukost.Idag åker Vladimir till Ryssland! Nästa gång ska jag också åka med:).



Kommentarer
Postat av: Marielle

säg inte att det ändå var för helåret som infon var! det stod ju utlandsterminen! jaja, jag får bli uppdaterad om eventuell missad info..har du lämnat in för erasmus och sådant? känner mig lite lat, får nog göra det imorrn känner jag. hoppas det går bra med pluggandet! puss o kram

Postat av: Marielle

aa ok, I see :) nej men just det ja, det hade jag glömt. jag vet inte om jag ska på repetitionen, är den kl tre? känner inte att det ger nåt, men det kanske är nån liten fråga jag skulle vilja ställa. men samtidigt, slöseri med tid. vi får se helt enkelt =P

2008-04-03 @ 07:51:57
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se
Postat av: Marielle

aha ni fick facit och sådant. jaja. jag tror jag har ganska tillräckligt ändå. itne för att jag vet om jag klarar tentan. men jäjä. gud jag är så sjukt omotiverad och dålig på att plugga. sen har jag försökt få reda på vilka datum som gäller för pluggandet i valencia, för att fylla i till erasmus och csn, men det är ju stört omöjligt. och jag vågar inte fylla i nåt ifall jag gör fel. suck..

2008-04-03 @ 12:07:05
URL: http://marielleschullstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback