Datorn..

Ja mina vänner,det är ngt speciellt med datorn. Efter att ha SETAT (köpingska) en hel dag i skolan med Claris och fixat med arbetet så borde man ju inte dimpa ner här det första man gör när man kmr hem?Men jodå.Jag skyller på viktiga mail :)

Morgondagens schema är fullspäckat;


-Tid hos syon
-Bankning för LIU-tröjan.
-LIU-tröjanmöte
-Boomerangs vårmingel på kvällen
-Vladimir kommer kanske hem, han kommer åtminstone till Sverige och bara det känns ju bra=)

Men morgonen är ganska fri. Hade tänkt kolla om det finns ngn tvättid då.

Denna Björn Gustavsson... För ngn vecka sedan hade jag ingen aning om vem han var eftersomn jag inte hade kollat på Melodifestivalen så flitigt. Men nu vet jag minsann. Han ska komma och uppträda`(???) på en sittning i slutet av April, kul kul med en celebrity liksom,men jag hade nog varit mer nöjd om Justin kom på visit!
   VS.  


Nu ska jag lömna datorn(för ngn timma iallafall).

Besos

Kommentarer
Postat av: Marielle

sara! björn gustavsson är ju en GUUUD!!!! seriöst - du KAN bara inte ha missat allt snack om honom?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! hahaha, så jäkla skön...hoppas man får biljetter till sittningen nu, skulle va sktskoj! cajsa kommer hit också =P

2008-04-08 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback