Avslappnad..

Imorse skrevs spanskatentan. Gick bra. Förutom att jag tentan igenom skrev entrevista = möte då entrevista i själva verket betyder intervju. Det är sånt som kan störa mig ganska länge. Men jaja får väl ta det.

Direkt efter tentan cyklade jag,emma och aida ner på stan. Skulle hitta någon snygg utstyrsel till hawaii-festen imorgon. Började på myrorna,var typ första kunderna kl tio haha.. Där hade vi ingen vidare lycka. Tror ingen av oss är så bra på second hand??? Jag har aldrig hittat ngt, blir stirrig bara jag går in. Men vissa kan faktikst lyckas riktigt bra.

Döhungriga. Till thaibuffén. Mums. Men varför är det inge folk? Klockan var elva, oj. Ensamma på stället och fick 5 kronors rabatt på buffén,så mycket ville han slippa laga ny mat i köket. Jag och Emma föll för trycket men Aida stod kvar vid rätten H på listan. Gott var det..

Med hawaii i huvudet sprang vi runt i de flesta affärer - utan lycka. Plötsligt kommer jag med en brilljant idé om att vi går till en syaffär och köper tyg i hawaiimönster och gör varsinn kjol eller något. Sagt och gjort...Strosade runt lite i affärer med våra tygstycken i påsen..Då började shoppinglyckan..Emma hade redan gett upp och cyklat hemmåt. Hittade en supersnygg blommig klänning/tunika och så köpte jag en till kopia av AA:s fodral på Gina tricot..Denna gången ett turkost..  Kom på att vi inte ville ha tygstyckena. Aida köpte en fin rosa. Jag får bestämma mig imorn,blommigt är ju endå lite hawaii tycker jag!!Eller kanske den turkosa,då ser jag iaf ut som en hawaiiturist.

Det var en himla skön dag med massa folk på stan.

Hade en spekulant på mitt gymkort. Blev överlycklig. Men hon var inte student...Och tydligen får man inte överlåta kortet från en studerande till en ickestuderande...Dåligt.


Kvällen blir lugn,ska slappa framför tvn och köpa mig en frödinge kladdkaka! Ska bli härligt. Laddar inför morgondagens party och en förhoppningsvis lika skön dag som denna:).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback