Nytt försök..

Marielle frågade om jag hade en blogg..Och det har jag ju. Nu ska jag bli aktiv igen. Okej, kanske inte sådär tio gånger om dagen; "dagens outfit" morgon, förmiddag, eftermiddag, kväll, natt..... Och inte från bussen, heller inte genom mobilen..Bloggandet ska nämligen ske härifrån, Irrblossets mecka, lägenhet 216.

Följer ungefär 10 bloggar.. Några som skrivs av folk jag känner, andra som är poppis i allmänhet. Men så har jag funderat på hur många som egentligen läste min? Blir liksom aldrig så intressant. För det är ju onödigt om jag sitter här och skriver en massa och har en läsare. mhhhmm. Själv skulle jag aldrig fortsätta läsa en blogg som min (med undantag för att jag inte kände mig själv). Bloggarna som jag läser, de som tillhör kategori nr2, populära bloggar, är fyllda med "outfits" och uppdateras flera gånger om dagen.

Min blogg är bara text. Hittills iallafall. Har ingen kamera. Men om jag får en, då utlovar jag en massa roliga bilder.

Då kör vi...

Idag har jag inget schemalagt.  Har varit en timma på stan, bankat pengar för Liutröjan där jag nu är ekonomiansvarig=) Kollat efter röda,höga pumps. På fredag är det nämligen dammiddag, tema "In flames".  Så måste ju ha något rött... Beställde även tid hos frisören för att sätta i hår igen.

Blir plugg. Mikroekonomi är nog den svåraste kursen jag läst. "121 frågor" -här kommer jag.

Kommentarer
Postat av: Marielle

haha JAG kommer iaf att följa din blogg! =) och va gulligt med vladimir - "när ni satt och åt glass" hihi (ska man säga grattis? hmm...hehe, grattis på 4-årsdagen i förskott iaf! =) ) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback