Mhmm.

STRESS var ordet.  Cykel hit och dig. Varmt. Kallt på samma gång. Svettigt. Blä. Och allt pga en sömmerska. Lämnat in en tröja som det har gått hål i. Glömde bort min tid igår för att godkänna hennes idé av lagning.. Jag lovade att komma tillbaka klockan ett idag. Fem över var jag där. Hon påpekade såklart att hon "inte trodde att jag skulle komma idag heller,men det var ju bra att jag kom"...EH. Fem minuter var det ja.

Efteråt åkte jag tillbaka till skolan för att dela ut flyers i B huset för liu-tröjan. Det var lite otäckt. Kände mig helt lost i den byggnaden. Ingen pratade, det var nästan helt tyst överallt. Försökte lätta upp stämningen runt ett bord där jag la ut lappar och påpekade att "på tisdagar och torsdagar kan ni köpa tröjor i coluseum". Dom bara tittade, kunde väl iallafall sagt "jaha". Det var ganska pinsamt för mig,kände att rodnaden var på g. Jag skulle inte trivas i det huset!

Nu ska jag plugga och äta mandariner. 10 kronor för 1 kg på willys ÄR ett kap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback