Ledigt?

Inget schemalagt iallafall. Började dagen med att gå till skolan för att sälja LIU-tröjan. Inte så mycket drag idag. Hadedet lite för lugnt. Fick en redbull av en reklamtjej,hon såg att jag gäspade (sa hon).

Idag fick jag ett stort brev. Innehöll goda recept och en fin magnet med en fin text på. Från mamsen såklart. Hon brukar inte vara dålig på att använda posten. 2 kilos påskägget genom chokladogram chockade tillochmed mig. Hon gör mig så glad. Jag älskar henne.Min mamsen.

Raka vägen från skolan till Konsum. Blev sugen på att laga mat efter recept dagen till ära.. Texmexpaj ska jag försöka mig på lite senare. House ikväll blir bra.

Men nu måste jag plugga. Inte fått någonting gjort idag. Istället sitter jag här?

Kommentarer
Postat av: Marielle

åh va gullig din mamma verkar. jag vill också ha paket. men jag fick iaf en bukett blommor på alla hjärtans dag sist (den var från pappa också.) det påminner en om vilket deprimerande liv man har.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback