Kanelbullar

I studentpåsen fanns en rabattkupong på Finus kanelbullar. Klart vi slog till. In i ugnen i tio minuter och sen kan man nästan lura sig själv att man har bakat kanelisarna. För SÅ goda är dom. Dock inte värt priset utan kupong=).

Börjar klockan tio. Jag som skulle gå upp halv sju imorse för att tvätta.. Men vad hände? Aa just det. Inte stod jag och fyllde maskinerna iallafall. Och nu är det lite för sent.

God thaiwook med lax från min kokbok bjöds det på igår. Lime, vitlök,ingefära..sjukt gott är det. På kvällen blev det "House". Kommit in i det mer och mer..Sen Emilie tipsade..Bra avsnitt som fick mig att gråta. Det är därför jag aldrig kollar på skräckfilmer.

Ska äta frukost och slå på tvn tills det är dags att cykla iväg till Vallfarten för föreläsning. Seegt, jag föredrar Chuset!


Och vet ni....4 år med Vladimir i nästa vecka. Med något avbrott då,men det räknas inte. Det är lång tid. Känns som igår när 16åriga jag och 19åriga du satt på Mcdonalds och åt glass=).  Älskar dig!!!!!


Haaade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback