Solstorm..

En kyckling wrap, cider, och till bion; cola och popcorn såklart. Igår bjöds det på bio. En monter på univeristetet delade ut biobiljetter till filmen "Solstorm". Vi nappade såklart. Trodde faktiskt att filmen skulle vara bättre än vad den var..Hade nog ganska höga förväntningar. Men den kändes mest som en film i mängden. Kvällen var bra iallafall, nöjd.

Imorse var jag upp med tuppen. Pajbakning stod först på listan. Sedan cyklade jag ner på stan. Kollade omkring lääänge på nyöppnade "Lush" i gallerian. Jag ville ha allt, så himla mycket bra saker! Fick säga åt mig själv att jag fakitkst inte skulle köpa ngt där IDAG. Testade iallafall en handkräm som var riktigt mjuk och fortfarande luktar gott. 
Fortsatte min lilla tur. Köpte ansiktsmasker och nagellacksremover. Köpte lite vin. Årets första julklapp blev även köpt..Tidigt,jag vet.

Föreläsning i statistik och en timma. Funderar på att cykla lite tidigare så att jag hinner gå på bandreleasen till Luciakraballen.

Ikväll blir det tjejmiddag hos Stina och utgång! KUUL.!

Kommentarer
Postat av: Marielle

haha ska han? attans, skulle jag velat sett ju, men en har ju inte tv just nu då =( men ni får ha det så kul ikväll nu! och festa lite för mig också haha, jag och sara ska inte ut tyvärr..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback