Snow..

Men trodde endå att det skulle vara lite mer imorse. Nöjd iallafall. Kunde ta mig fram på cykel utan problem. Isfälckarna är dock livsfarliga. Jag såg en ramlings-olycka senast igår,som gick bra, men jag tänker inte ta ngn risk inte. INGET cyklande i nedförsbackar med en sväng efter (på nedvägen till Irrblosset här). Törs knappt cykla där mitti sommaren. Vadå skymd sikt och folk som tror att dom är ensamma på cykelbanan....

Träffade gruppen imorse för att förbereda inför morgondagens seminarium. Gick förvånansvärt snabbt.. Åkte hem igen och åt frukost nr2.

Passade på att tvätta lite kläder.

Ikväll blir det möte med Liu-tröjan. Efter det blir det TopModel och ostbågar. Ny last. God last!!

Imorgon väntar seminarium och föreläsning.. Kanske hinner titta in på Campushallens medlemskväll också...

Nu ska jag gå till Konsum för att köpa batterier till min miniräknare. Nödlösningen (en lite sämre variant) fungerar inte längre eftersom jag inte kan aktivera NcR-knappen. BU för det. 

Kommentarer
Postat av: caaaajsa!

saraaa, nu hittade jag din blogg också, tänka sig! jag visste ju att du hade en :) känn dig förföljd resten av ditt liv.... maaahaaawwii

2007-11-29 @ 13:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback