Missöde i köket

Vi har ingen mikro. La in MATLÅDAN(i plast) i ugnen. Väntade en kvart och tittade in. Och där står den, vår grönlockade skönhet alldeles smält. Räddade maten,men lådan hade ingen chans att överleva dråpet.

Matlådor borde väl tåla ugnar när de tål mikros???? Tydligen inte. Det är olika typer av värme sa Vladimir. Hur skulle jag kunna veta det. Varningsskyltar nästa.

Klarade mikrotentan. SÅ skönt:)


Idag fyller pappa år. Önskar att jag vore hemma. Mamma har bakat jättegod tårta som vanligt och det blir kalas.

Igår blev det bio med Vladimir. Började med en meny på Mcdonalds (mmmuuumms) och vidare till biografen. Såg Lejon och Lamm. Bra film med Tom Cruise.

Ska förbereda lite uppgifter inför gruppträffen imorn..

Spanskas generationsfest imorgon också. Tema dålig smak. Har inte provat ut ngn outfit än, men har mina funderingar. KUL ska dte bli=)




Kommentarer
Postat av: Lena

Sassa, jag kan nästan se hela processen i bilder! Håller på att skratta ihjäl mig :-D
- så här!

2007-11-18 @ 10:17:46
Postat av: Marielle

haha ja bio skulle sitta fint nu asså! =) flamman var skitkul!! du kanske vill med på fredag? ;)kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback