AH..

Säger jag bara... Haft en så skön helg.

I fredagskväll bjöd Aida och hennes korridor på fest. Det var verkligen en lyckad kväll. Ingen utgång orkades med, istället gick jag och Vladimir en halvtimmas promenad hemmåt i ösregnet. KALLT!

Morgonen därpå blevdet tidig uppstigning. Fixade till lite här hemma.. Mamma och pappa kom på besök! Möttes upp på stan, åt lunch och kollade lite på en mobil..Men kan inte bestämma mig.. Nån som har ngt tips... Tycker W880I och W910I är snygga.. Får kolla lite till innan jul tror ja. Hem till oss för fika och prat. På kvällningen åkte dom hem igen. En bra dag.

Imorse sov vi verkligen ut. Till elva!! Inte likt mig,det vet ni som känner mig.. Brukar få ont i huvudet av att sova så länge..Men inte idag inte. Tog bussen ut till Tornby för att gå på Willys..Storhandlade och köpte lite småsaker på Kicks.:)

Ska fortsätta njuta av denna lediga söndag. Slappa och laga lasagne.

Imorgon börjar en ny kurs, i statistik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback