Individuell uppgift och glass.

En skön söndag igår,precis som en söndag ska vara. Fick sms av mamsen angående vinterskor, om jag frös om fötterna och om jag hade köpt några än. Hade ju inte det. Bussen ut till Tornby och hittade ett par mysiga. Hann med donken och Mcchicken också. Individuell uppgift på eftermiddagen och sedan "I en annan del av Köping", dem är så sköna tycker jag.

Promenad till skolan imorse, har för många dåliga erfarenheter av att cykla när det är halt.. Prommen till skolan är min enda motion för tillfället, borde kanske fortsätta med det, ganska skönt när jag för en gångs skull har lyckats köpa sköna skor. Men snart ska jag börja träna har jag bestämt. Snart är ett väldigt subjektivt ord...

Förmiddags seminarie utan Staffan, lite onödigt. Lunch i Kårallen var gott för en gångs skull. Kanske för att jag inte äter där fjorton dagar i streck längre. Man kan tröttna (på wook).

Sitter här och äter cheesecake glassen. Fin den är. Ska jobba med min individuella uppgift är det tänkt. Imorgon är det föreläsning åtta till tio. Redan dåliga och elaka tankar om min väckarklocka som kommer att ringa klockan sju.


Kommentarer
Postat av: Emily

hej :) har du skaffat blogg? vad kul :) nu ska jag läsa den varje dag. Kram på dig /Emily (och Kirro som säger hälsa vovva)

Postat av: Sofia

Heeej Babe!!

Fan va kul å sitta å läsa blogg istället för att skriva på individuella! Jag är hopplös. Hoppas det går bättre för dig...

Såg dina nya pjucks, jag måste också köpa nya. Nu när cykeln är stulen har jag ju en anledning att lägga ut en massa pengar på ett par foträtta, bekväma och främst sjukt snygga svarta stövlar så jag kan gå till skolan varje dag!! Inget ont som inte har nått gott med sig =)

Ta hand om dig!

Sofia

2007-01-24 @ 09:02:31
Postat av: lina

jag undviker afrikanen allt jag kan.
han vill se mig dansa!!?
hörredu uppdateringen här är inte på topp..
jag vill lääääääsa!
puss

2007-02-02 @ 12:53:45
URL: http://finalina.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback