Födelsedag och fest.

Fyllde tjugo i onsdags och det var en riktigt kanoners dag. Tårta,mat, fina paket å massa mys.

Igår hade jag och Emilie gemensam födelsedagsfest hemma hos maxim,tor,calle å robin. Bra att vi fick låna deras stora place men inte lika skoj att städa imorse. Kvällen började med tårta å sen blev det party. Vidare till Platå där det alltid blir skoj.:) Jättebra kväll och verkligen fina presenter från Tessisen och mina tjejisar i klassen.

Idag skulle jag ha jobbat med mitt individuella arbete. Inte blivit mycket av det. Istället har jag tryckt i mig för många ostbågar och calzone. MMM. Kollat på Wallander nu på kvällen, spännande tycker jag. Del två imorgon kommer hålla mig hemma.

Kan inte komma in i min lunargästis även fast jag ser att fotstegen blinkar! Gud så jättestörande, tänker jag. Gud så jättebarnsligt, tänker ni.

Lite negativ till bloggen då jag inte kan se vilka som kollar. I det avseendet är lunarstorm bättre. Men det här är lite mognare? Nu när jag börjar närma mig trettio. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback